Servisní služba poskytovaná firmou Cisco koncovému zákazníkovi. Veškerá komunikace s firmou Cisco probíhá výhradně v angličtině (služba není použitelná pro zákazníky, kteří nejsou schopni v tomto jazyce komunikovat).
1) Zákazník kontaktuje asistenční centrum společnosti Cisco ( https://supportforums.cisco.com/community/netpro/small-business/sbproductwarranty)
2) V případě, že se Cisco asistenčnímu centru nepodaří problém vyřešit, přijede k zákazníkovi následující pracovní den přepravní služba (zpravidla UPS).
3) UPS předá zákazníkovi nový produkt
4) Zakazník na dle instrukcí dodaných s novým produktem vyplní formulář na internetu a do krabice od nového produktu zabalí pokažený produkt.
5) Následující pracovní den opět přijede přepravní služba odveze pokažený produkt.
K objednávce této servisní služby je nutné poskytnout údaje o zákazníkovi:
Firma:
Ulice:
Město:
PSČ:
Jméno a příjmení kontaktní osoby:
Email:
Telefon:
Údaje vepište prosím do poznámky objednávky
For products including: Unmanaged Rack Mount Gigabit Ethernet Switches, Unmanaged Desktop and Rack Mount Fast Ethernet Switches, IP Surveillance Cameras, Wireless Access Points and Bridges, SPA300 and SPA500 IP Phones.
A three-year, subscription-based plan, Small Business Support Service provides device-level support.